Du woast no nie so schee wia heit


Musik: Eric Clapton
Text: G. Brödl
Auf Platte unveröffentlicht.
Live wurde der Song nur einmal im Amerlinghaus von OSTBAHN-KURTI & CHEFPARTIE gespielt


I bin vü z'spät dran
mia fallt wieda ka Ausred ei
Weu wia i di anschau
dann wü i nua bei dia sei

Wiast mi anlachst und sogst
"Es is hechste Zeit"
do was i
Du woast no nie so schee wia heit

Mia zwa san wo eing'ladn
und ois draht si um noch dia
Sie hearn auf ins Redn
stian hea zu dia und mia

Und du frogst mi
"Sog wos hom denn nua di Leit?"
Do sog i
"Du woast no nie so schee wia heit!"

Du bist wundaschee und i waaß
des mocht des Leichtn in deine Augn
Doch i waaß es kummt da Tog
waunn mia zwa uns dann frogn
warum's nimma mea do is

Imma wenn ma bei dia san
spia i di ganz noh bei mia
Und waunnst dann einschlofst
schau i di an bis in da Fria

Und i frog
"Wia lang is no Zeit?"
I frog mi
"Wia lang is no so schee wia heit?"

Und i schau di an und frog mi
"Wia lang is no Zeit?"
I frog mi
"Wia lang is no so schee wia heit?"


© 19?? G. Brödl


Anmerkung: Der Text wird noch immer von ULLI BÄER verwendet und das Lied live bei Konzerten gespielt.
Ursprünglich war geplant, den Song auch auf einer ULLI BÄER LP zu veröffentlichen, das Projekt kam aber über die Aufnahme von 5 - 6 Songs mit LEO BEI und HARRY PIERRON nicht hinaus. Veröffentlicht wurde leider nichts.


Xgmail.gif (853 Byte)
e-mail

home1.gif (2822 Byte)

[ KURT OSTBAHN / WILLI RESETARITS / GÜNTER BRÖDL / SCHMETTERLINGE / WELTORCHESTER ]
[ Platten / Konzerte / Songtexte / Mitmusiker / Gschichtln / Credits / Links ]